• +38 (066) 646 1002
  • ПН-СБ 9:00-18:00

Яким має бути правильний договір, який забезпечить вам захист від непередбачуваних обставин

Яким має бути правильний договір, який забезпечить вам захист від непередбачуваних обставин

Від того, як укладений договір на встановлення натяжних стель, залежить, чи будете ви захищені у випадку непередбачуваних обставин. Яким має бути договір, та на що звернути увагу – про це читайте в нашій статті.

В першу чергу, договір повинен містити два основні пункти:

  • Відповідальність сторін. З вашого боку все зрозуміло – зробили авансовий платіж, прийняли роботу і повністю розрахувалися. Виконавець повинен повністю виконати свої зобов’язання. Наприклад, ви замовили систему освітлення, на яку зовсім не розрахована електропроводка в квартирі. Ви про це можете навіть не підозрювати, а ось компанія зобов’язана все передбачити, і в тексті договору на установку натяжної стелі гарантувати працездатність.
  • Гарантійні зобов’язання, письмово підкріплені правилами експлуатації конструкції. Якщо роз’яснення правил в типовому договорі не існує, то вимагайте доповнень, або ж знайдіть більш солідну компанію для установки натяжної стелі.

Також вимагайте калькуляцію своєї стелі, і при наявності сумнівів попросіть повний перелік комплектуючих та матеріалів з цінами. Може виявитися, що все, що пропонує компанія, ви маєте можливість закупити в іншому місці за більш вигідними цінами.

Зразок правильного договору


Компанія ________, іменована надалі “Підрядник”, в особі

______________________________________________________________________________,

діючого на підставі ________________________________________________, з однієї

сторони і Замовник ___________________________________________________, з іншої сторони,

уклали цей договір про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Підрядник зобов’язується здійснити доставку і монтаж натяжних стель, іменованих в подальшому «Робота», на об’єкті Замовника, розташованого за адресою _________________________________________________, загальна площа кв. м .__________

1.2 Вартість робіт і матеріалів розраховується по кожному приміщенню і вказується в Додатку №1.

1.3. Робота оплачується в наступному порядку: передоплата _______%, інша частина відразу після підписання акту здачі-прийому.

1.4 Термін виконання договору (закінчення робіт) __________________________________

1.5 Робота вважається прийнятою Замовником після підписання сторонами акту здачі-прийому.

2. Права і обов’язки сторін

2.1. Підрядник зобов’язується:

– вчасно і якісно здійснити зазначені Роботи, надати всі необхідні сертифікати.

– своєчасно попередити замовника про перевищення зазначеної в договорі вартості роботи. в зв’язку з необхідністю в проведенні додаткових робіт;

– узгодити з замовником всі зміни, які можуть статися при виконанні Роботи, в тому числі зміни щодо термінів.

2.2. Замовник зобов’язується:

– Передати Підряднику приміщення, в якому будуть проводитися Роботи в підготовленому стані відповідно до технічних вимог (Додаток №2)

– на час проведення Роботи – не проводити в даному приміщенні інших будівельно-монтажних і оздоблювальних робіт

– на період проведення робіт Замовник забезпечує безперешкодний доступ працівників до об’єкту протягом всього робочого дня

– в разі перенесення термінів виконання робіт з вини Замовника (неготовність приміщення до проведення робіт), він повідомляє Підрядника не пізніше, ніж за 24 години до початку робіт. Підрядник самостійно призначає новий термін виконання робіт, але не більше 14 днів з моменту підтвердження про готовність об’єкту до проведення робіт.

– прийняти результат роботи і підписати акт здачі-приймання. В іншому випадку, надати Підряднику мотивовану відмову від приймання робіт. Після цього сторонами складається і підписується акт з переліком необхідних доопрацювань і термінів їх виконання. В разі ухилення Замовника від приймання робіт і ненадання мотивованої відмови, роботи за цим договором вважаються виконаними, і підставою для платежу є односторонній акт, підписаний Підрядником. При цьому претензії щодо якості та обсягу робіт не приймаються.

– здійснити оплату вартості матеріалів і робіт, згідно Додатку №1.

3. Відповідальність сторін

3.1. У разі порушення встановлених термінів виконання робіт підрядник сплачує замовнику неустойку в розмірі 0,1% від суми договору за кожен день прострочення, але не більше 5% від суми договору.

3.2. У разі неналежного виконання або невиконання роботи замовник має право на свій розсуд:

– відмовитися від виконання договору і зажадати повернення сплаченої грошової суми;

– вимагати пропорційного зменшення ціни;

3.3. Якщо в процесі проведення робіт з’ясовується недоцільність або технічна неможливість її проведення, Підрядник зупиняє роботи, поставивши до відома Замовника в 1-денний термін. У цьому випадку сторони зустрічаються і розглядають питання про доцільність продовження робіт. Розрахунки в цьому випадку проводяться виходячи з фактично проведених Підрядником робіт.

3.4. У разі порушення встановлених термінів оплати робіт замовник сплачує підряднику штраф в розмірі 0,5% від суми договору за кожен день прострочення.

3.6 Замовник має право пред’явити вимогу про безоплатне усунення недоліків в роботі після закінчення гарантійних термінів, якщо протягом встановленого терміну служби були виявлені істотні недоліки, допущені з вини Підрядника.

3.7 Підрядник не здійснює усунення недоліків при неправильній експлуатації та обслуговуванні Замовником результату роботи, при появі дефектів внаслідок природного зношення або з вини Замовника, при внесенні Замовником власних конструкційних змін і переробок.

4. Форс-мажор

4.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладення цього договору внаслідок обставин надзвичайного характеру, які сторони не могли передбачити або запобігти.

5. Гарантії

5.1. Після підписання акту здачі-прийому і проведення остаточних розрахунків Підрядник надає гарантію на матеріали – 10 років, на проведені роботи – 3 роки, за умови виконання Замовником вимог п.3.7. даного Договору.

6. Вирішення суперечок

6.1. Все суперечки і розбіжності, які можуть виникнути між сторонами, вирішуються шляхом переговорів.

6.2. При неврегулюванні в процесі переговорів спірних питань, суперечки вирішуються в суді в порядку, встановленому діючим законодавством.

Зберегти/поділитись статтею:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *