• +38 (066) 646 1002
  • ПН-СБ 9:00-18:00

Монтаж натяжної стелі: як не попасти на гроші

Монтаж натяжної стелі: як не попасти на гроші

Від того, як ви виберете фірму, яка здійснить виготовлення та монтаж натяжної стелі, повністю залежить, як стеля служитиме вам в подальшому. Як замовити натяжну стелю та не попасти на гроші? Читайте нижче деталі, та робіть вибір розумно.

Вибір фірми

На сучасному ринку надання послуг з установки натяжних стель існує велика кількість пропозицій. Умовно їх можна розділити на кілька груп: великі мережеві компанії, великі регіональні компанії, дрібні місцеві фірми, а також приватні монтажні бригади.

  • Відомі мережеві компанії, які мають офіси в багатьох великих містах країни. У Львові це, наприклад, Камінс. Такі компанії володіють великим штатом співробітників. Мають налагоджені схеми роботи. У більшості випадків такі фірми використовують власне виробництво натяжних стель. Але не варто забувати, що там працюють люди, яким властиво допускати помилки. І хороші відгуки про представництво компанії в іншому регіоні не гарантують відмінно виконану роботу в вашому. Для таких компаній є нормою 1-2 негативних відгуки на 1000 встановлених стель. Але завдяки грамотно продуманій ієрархії персоналу і системам бонусів всередині фірми всі спірні і негативні моменти все ж вирішуються досить оперативно.
  • Великі регіональні компанії більш наближені до місцевих покупцям, мають більш виражену цінову політику спрямовану на місцевий попит. Такі фірми мають кілька офісів продажів в містах в рамках одного регіону. Найчастіше такі компанії обзаводяться власним виробництвом зі складом з ходових позицій (30-50 фактур плівок). Решта стель вони закуповують у більш великих виробництв. У рекламі вони більш часто використовують цікаві і вигідні акції, роблять подарунки і бонуси. Варто відзначити, що деякі з них мають представників відділу якості, які стежачи за всіма встановленими стелями. Ціни в них зазвичай дещо вищі, ніж в попередньої категорії (за ту саму якість).
  • Дрібні місцеві фірми. Таких компаній в будь-якому місті набереться не один десяток, а в більших містах і не одна сотня. До таких установників ставляться і суміжники з інших напрямків: вікна, двері, оздоблення. Найчастіше такі компанії мають в штаті одну бригаду, яка справляється з усім обсягом робіт. А деякі з них і зовсім не тримають в штаті своїх монтажників, а вдаються до послуг «вільних» бригад. Одна така бригада може обслуговувати до 10 місцевих фірмочок. Про якість тут замислюються рідко, та й встановлюють тільки прості стелі. Фотодрук, складні рівневі стелі, спайки полотен – це все не для них.
  • Приватні монтажні бригади (практично все, що є на OLX). Тут вже чиста лотерея. Можна потрапити на добросовісних виконавців, які зроблять якісно. А можна і не попасти. В любому випадку юридично діючої гарантії ви не отримаєте, а через рік-другий у випадку якихось проблем можете взагалі їх не знайти – прив’язки ніякої, номер телефону легко викинути, і про відповідальність перед клієнтами можна не переживати. Від себе ми не рекомендуємо звертатись до таких бригад, тим більше, що в перших двох категорії ціни за ту саму якість нижчі (приватні монтажники – по суті, зайві посередники). Якщо приватники заявляють нижчі ціни – це вірна ознака, що плівка і комплектуючі в них безіменного китайського виробництва, які не відповідають жодним нормам.

Загалом, підходити до вибору установника варто обдумано. Розпитайте у знайомих і друзів, хто їм встановлював стелі і якого вони думки про компанії. Часом буває краще навіть дещо переплатити, ніж потім шкодувати про якість.

Що потрібно знати про комплектуючі

Для установки натяжної стелі використовується велика кількість різної фурнітури та профілів.

Основа будь-якого стелі – це спеціальний профіль, який називається багет. Існує як пластиковий (дешевший варіант), так і алюмінієвий (дорожчий) багет.

Для монтажу всіх навісних приладів, таких як люстра світильники, карниз під штори, жалюзі, датчики та інше, застосовують спеціальні майданчики – їх називають заставні. Виготовлені в заводських умовах і відлиті зі спеціальних видів пластика, такі заставні значно скорочують час монтажу і гарантують надійну установку всіх додаткових елементів. Не рідко для зниження собівартості фірми-установники вдаються до самостійного виготовлення таких платформ зі спеціального листового спіненого ПВХ пластика. Такі заставні не сильно поступаються в експлуатації заводським, але значно збільшують час монтажу. Так само досі зустрічаються «оригінали», які роблять платформи з різних відходів: обрізки ДСП, шматків підвіконь та іншого мотлоху. Женіть таких монтажників подалі! Нічого доброго з цього не вийде.

Маркетингові ходи

Для залучення клієнтів абсолютно всі компанії користуються різними маркетинговими ходами. Це вірно взагалі для будь-якого напрямку діяльності, не тільки для натяжних стель. Якісь із них вводять в оману, а якісь насправді допоможуть Вам заощадити на замовленні.

Мабуть найпоширеніша хитрість – це стелі по 120 гривень за 1 метр квадратний. Зустрічаються різні варіації цін: 100 грн, 110 грн, 125 грн … це не так важливо. Головне, що варто зрозуміти: ніхто вам не встановить полотно, наприклад, у вітальню за 1000 гривень! Це просто неможливо.

Робляться такі ходи виключно для того, що б привернути вашу увагу і отримати від вас телефонний дзвінок. А вже по телефону навчені продавці без праці вмовлять вас записатися на замір. Підсумкова вартість стелі виявиться в рази більшою, а основна ідея спілкування зведеться до думки: «якщо у нас полотна по 100 і така підсумкова ціна, то уявіть скільки вам нарахують фірми, де стеля коштує 190 грн за метр квадратний». Завжди вимагайте від компаній розраховувати повну і остаточну вартість виробу з установкою!

Так само не рідко зустрічаються акції такого типу: при замовленні 2-х (3-х, 4-х) стель – 3-тя стеля в подарунок. Це вже більше схоже на правду. Але і тут є свої нюанси: мінімальна площа замовлення повинна бути не менше 30 квадратів, а в подарунок ви швидше за все отримаєте установку в ванну , та ще й заплатите за монтаж освітлення та якісь додаткові роботи.

Що вже говорити про неймовірні знижки в 50% або зовсім 90%? Це вже класика жанру. Чому б і не зробити знижку 50% на товар, ціна якого була накручена в 2 рази? Та легко!

Часто у вигляді бонусу до покупки йде в подарунок засіб для догляду за натяжними стелями.

Реально заощадити можна, наприклад в наступному випадку: вводиться якийсь новий вид стель або будь-яка нова технологія. Тоді фірми, для напрацювання позитивних відгуків або для відпрацювання технології, пропонують дані послуги практично за собівартістю. Але тут ви виступити випробувачами нової технології, яка невідомо, як служитиме в подальшому.

Як розраховується вартість стелі

Вартість стелі складається з багатьох складових. В першу чергу це вартість полотна і його установка. У простих стелях це основна витратна частина послуги. До цього вже додаються: установка світильників і люстри, установка карнизів, жалюзі, поклейка стельових плінтусів. Так само важливим є кількість кутів у Вашому приміщенні. Якщо їх більше 4-х, то за кожен додатковий вам доведеться доплатити.

Розрахунок ціни на дорогі дизайнерські стелі – це вже індивідуально. Основним критерієм там виступає складність виконання робіт.

Деякі компанії можуть надати додаткові знижки при установці стель в дерев’яному будинку . Це пов’язано з простотою монтажу по дереву.

Зберегти/поділитись статтею:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *